چاپ و بسته بندی

چاپ و بسته بندی

چاپ و بسته بندی

چاپ و بسته بندی

  • ۰
  • ۰

نایلون دسته دار و اهمیت آن

امکان دیدن محصولات بسته بندی شده در بسیاری از زمینه های زندگی ما وجود دارد. هنگام خرید یک کالا، هدیه دادن، در صنایع غذایی و در بسیاری از زمینه های دیگر، محصولات بسته بندی ضروری هستند. در بین محصولات بسته بندی، کیسه ها یکی از پر مصرف ترین ها هستند. نیاز زیادی به کیسه های نایلونی برای حمل آسان وسایل وجود دارد. به همین دلیل برخی از شرکت ها در زمینه تولید کیسه خدمات ارائه می دهند. جزئیات و نکات ظریفی در تولید کیسه نایلونی وجود دارد. اگر با توجه به این نکات کیسه تولید شود، می توان کیسه های محکم و مفیدی تولید کرد. در غیر این صورت امکان انجام صحیح عملیات حمل و نگهداری با کیسه های بی دوام وجود نخواهد داشت و ممکن است با نارضایتی مشتریان مواجه شویم. به همین دلیل توافق با شرکت درست و مناسب بسیار مهم است.
 

سفارش نایلون دسته دار

برای سفارش چاپ اختصاصی نایلون دسته دار  کلیک کنید و یا با شماره 02188507015 تماس بگیرید.

سفارش چاپ نایلون و نایلکس

 

 کیسه نایلونی چیست و چگونه تولید می شود؟

اول از همه، بیایید اطلاعاتی در مورد کیسه نایلون دسته دار و نحوه ساخت آن بدست بیاوریم. کیسه نامی است که به ماده ای گفته می شود که از مواد پلی اتیلن تولید می شود و برای نگهداری، بسته بندی و حمل و نقل استفاده می شود. کیسه ها ‌انواع مختلفی دارند. این گونه ها با توجه به مناطق استفاده آنها تعیین می شود، تولید شده و به فروش می رسد. می بینیم که استفاده از کیسه های نایلون در فروشگاه ها، بازارها، انبار یا انبار مواد غذایی، زباله و بسیاری از مناطق دیگر رایج است.

 

شاید به  راحتی بتوان گفت که هیچ فروشگاه یا مغازه ای وجود ندارد که از محصولات نایلونی استفاده نکند چرا که جزوه اقلام بسیار ضروری در هر مکانی می باشد. هر شرکت و فروشگاهی به منظور تبلیغ محصولات خود می بایست کیسه یا Bag که دارای آرم و مشخصات شرکت باشد را داشته باشد تا بتواند علاوه بر تحویل جنس به مشتریان، برند خود را نیز تبلیغ نماید. کیسه های نایلون با تنوع در نوع دسته و ضخامت و کیفیت دارای انواع مختلفی می باشند.
در فروش کیسه های نایلون چند عامل نقش اساسی دارند ، همانند : جنس، نوع چاپ، دوخت انتهایی و استقامت دسته تعیین کنند اصلی کیفیت جنس می باشد. در انتخاب کیسه موردنظر خود می بایست به این نکته توجه ویژه داشته باشید که به درستی نیازخود را شناسایی کنید. پارامترهایی از قبیل: حداکثر وزن قابل تحمل کیسه، ابعاد اقلامی که در کیسه قرار می گیرند و همچنین شکل این گونه اقلام بسیار حایز اهمیت می باشد.
 
 

فروش نایلون دسته دار برای چه افرادی مناسب است ؟

 • انواع کیسه های چاپی و تبلیغاتی

 • انواع کاور و پوششهای محافظتی

 • انواع بسته بندی مواد غذایی،پتروشیمی و نساجی

 • انواع کیسه های پسماند

 • انواع کیسه های تبلیغاتی

 • انواع کیسه های لاندری و اتوشویی (Landry Bags)

 • استفاده بسیار عمده در صنایع کشاوزی

 • استفاده به عنوان بسته بندی های مقاوم

برای مثال کتابها و ابزارها که دارای قسمت های تیز هستند می بایست در کیسه های مقاوم قرار بگیرند تا کیسه پاره نشود. از سویی اگر به دنبال یک کیسه بسیار مقاوم هستید که می بایست وزن بسیار بالایی را تحمل کند بهتر است از کیسه هایی با دسته موزی استفاده کنید.

 

 

هنگام خرید کیسه های نایلونی به موارد زیر توجه کنید:

 

هنگامی که می خواهید کیسه بخرید، بسیار مهم است که در مورد این جزئیات با تولید کننده صحبت کنید. تولید کننده باید شرکتی باشد که اطلاعات دقیقی در مورد کیسه هایی که می فروشد به شما بدهد.  به عنوان مثال، هنگام خرید کیسه، خرید عمده کیسه ها و خرید تک کیسه کاملاً با یکدیگر متفاوت است.  قیمت کیسه های عمده می تواند کاملا مقرون به صرفه باشد. بنابراین، اگر برای هر شغلی کیسه خریداری می‌کنید، حتماً باید خرید عمده انجام دهید. 

 

کیسه نایلونی بار چیست؟

شرکت های باربری نیز برای استفاده از کیسه برای حمل و نقل بار اعمال می‌شوند. کیسه بار به کیسه هایی گفته می‌شود که نرم و بادوام هستند و به کالاهای تازه یافت شده آسیبی نمی رسانند که نام و آدرس شرکت باربری روی آن نوشته می‌شود. شرکت های باربری از کیسه  بیشتر برای حمل بار استفاده می کنند.

 

چاپ اختصاصی روی نایلون دسته دار

چاپ روی نایلون دسته دار

به خصوص زمانی که فروشگاه های بزرگ تقاضای تولید کیسه را دارند، می خواهند کیسه ها کیسه های چاپی باشند. کیسه هایی با نام، آدرس و لوگوی فروشگاه. چاپ روی کیسه ها برای تبلیغات بسیار مناسب می باشد.
 

آیا نایلون برای محیط زیست مضر است؟

اخیراً استفاده از کیسه ها به دلیل آسیب رساندن به محیط زیست محدود شده است. نکته مهم مشکل استفاده از کیسه نیست، مشکل رها کردن کیسه ها به طبیعت است. در اینجا اگر همه مشتریان کیسه با توجه به این نکات از آن استفاده کنند، می توان دریافت که از فایده کیسه نایلونی در زندگی خود به درستی استفاده کرده ایم. به عبارت دیگر استفاده از کیسه مضر نیست اما عدم استفاده صحیح و رها کردن آن در طبیعت آن مضر است.

 

سفارش انواع کیسه های نایلونی‌ در فروشگاه تورنگ 

شرکت تورنگ، انواع سفارشات کیسه های نایلونی دسته دار را ارزیابی کرده و به مناسب ترین شکل به شما ارائه می دهد. همچنین امکان چاپ اختصاصی نایلون نیز وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش می‌توانید با ما تماس بگیرید.

 

سفارش آنلاین نایلون دسته دار
 

 

 

 

برای سفارش چاپ اختصاصی نایلون و نایلکس دسته دار  کلیک کنید و یا با شماره 02188507015 تماس بگیرید.

سفارش چاپ نایلون و نایلکس

  • ۰۰/۰۹/۱۰
  • چاپ و بسته بندی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی