چاپ و بسته بندی

چاپ و بسته بندی

چاپ و بسته بندی

چاپ و بسته بندی

  • ۰
  • ۰

کاغذ سولفات و کاربرد های آن:

در تولید کاغذ سولفات از خمیر چوب استفاده می‌شود که دارای فیبر سلولزی خالص می‌باشد. این کاغذ بسته بندی یک کاغذ سلولزی بوده و به طبیعت آسیبی‌نمی‌رساند. کاملا قابل بازیافت است و معمولاً به عنوان مواد بسته بندی از آن استفاده می‌شود.

کاغذ سولفات محصولی با مزایای گسترده می‌باشد که از آن در‌ زمینه های مختلف استفاده می‌شود. حال می‌پردازیم به بعضی کاربردهای آن:

  • برای بسته‌‌بندی کالای هدیه مناسب است.
  • برای بسته‌‌بندی فست فودها ، غذاهای آماده ، زیرسینی، و .. مناسب است.
  • برای بسته‌بندی آب نبات، شیرینی ، دستمال مرطوب و غیره مناسب است.
  • مناسب برای محصولات لمینت شده می‌باشد.
  • دارای قابلیت چاپ نام و آرم شرکت شما می‌باشد.
  • ارزش برند شما را بالا برده و باعث دیده شدن لوگوی شرکت و یا رستوران  شما در سطح شهر می‌شود.
  • در کیف، کفش و سایر محصولات نساجی استفاده می‌شود.
  • برای جلوگیری از خراشیدگی محصول و ایمنی حمل و نقل استفاده می شود.
  • دارای قیمت مناسب می‌باشد.

 

کاغذ سولفات در کجا مورد استفاده قرار می‌گیرد:

 

کاغذ سولفات چیست

 

کاغذ بسته‌بندی سولفات سفید که به آن کاغذ دورپیچ یا کادو نیز گفته می‌شود و مخصوص بسته‌بندی است، بیشتر به شکل مربع یا مستطیل برای حمل و نقل مواد غذایی دست نخورده و بسته‌بندی آن تولید شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاغذهای بسته بندی سولفات بیشتر در اغذیه فروشی‌ها، شیرینی پزی‌ها، نانوایی‌ها و بعضاً رستوران ها نیز دیده می‌شود، کاغذ سولفات در بیشتر مواقع برای اطمینان از بهداشت مصرف کنندگان ترجیح داده می‌شود.

 

 جهت سفارش کاغذ سولفات کلیک کنید و یا با شماره 02188507015 تماس بگیرید.

همین حالا سفارش دهید

کاغذ سولفیت سفید تولید شده در 40 گرم به صورت استاندارد برای استفاده در غذاهای روغنی و دارای سس به عنوان کاغذ بسته‌بندی اغلب ترجیح داده نمی‌شود. معمولا استفاده از کاغذ روغنی برای غذاهایی که به این شکل مصرف می شوند، مناسب تر است. اما به این معنا نیست که کاغذ سولفات را نمی‌توان به عنوان کاغذ دورپیچ استفاده کرد.
هدف از استفاده کاغذ سولفات سفید، ارائه بهداشت و خدمات کافی به مصرف کنندگان است. دلیل استفاده از آن در غذای آماده جلوگیری از تماس غذا با کیسه های حمل است و رعایت بهداشت است. کاغذ سولفات با غذا تماس مستقیم داشته و باعث تغییر طعم و شکل غذا نمی‌شود. از آنجایی که رنگ آن سفید است، با نشان دادن بهتر چاپ روی آن، نام و کیفیت برند شرکت ها را با کیفیت بهتری نشان می‌دهد.
 

 کاغذ شیرینی پزی،سفارش کاغذ سولفات

 

مزایای تبلیغاتی کاغذ سولفات: 

  • سفید بوده و چاپ را بهتر نشان می‌دهد.
  • باعث افزایش کیفیت کسب و کارتان می‌شود.
  • باعث جلب اعتماد مشتری می‌شود.
  • چاپ روی آن دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه می‌باشد.

مزیت دیگر کاغذهای بسته بندی سولفات سفید جلوگیری از گرد و غباری است که ممکن است در هنگام حمل و نقل روی مواد غذایی ایجاد شود. همینطور شما می‌توانید از آن برای جلوگیری از نشستن گردو غبار روی بالای کابینت آشپزخانه استفاده کنید. به طور کلی کاغذهای بسته بندی سولفیت سفید که می‌توانند با خیال راحت در سرویس و بسته بندی مواد غذایی مورد استفاده قرار گیرند، رضایت مشتری را فراهم می‌کنند.
 

 کاغذ روغنی، خرید کاغذ سولفات

 

مواردی که هنگام سفارش کاغذ سولفات باید در نظر بگیرید:

هنگام سفارش و ‌انتخاب درست کاغذ سولفات باید به نکاتی مهم نیز توجه کرد. یکی از نکته های مهم در درجه اول این است که آیا این کاغذ ها باید به صورت مربع یا مستطیل تولید شوند؟ پس از تصمیم گیری در مورد این وضعیت، باید ابعاد کاغذ را تعیین کرد و طول ضلع آن را تعیین کرد. این وضعیت باید به شرکت سفارش دهنده اعلام شود تا شرکت تولید کننده بتواند محصولی بی‌نقص را تحویل شما دهد. پس از مشخص شدن این وضعیت باید گفت که آیا کاغذ باید با چاپ یا بدون چاپ تولید شود؟ اطلاعات لوگو و یا نام تجاری باید در سفارشات چاپی ارائه شود. رنگ لوگو، برند و نام باید مشخص شود. پس از اینکه همه این نکات را برای خود و شرکت تولید کننده مشخص کردید، مرحله آخر مشخص کردن تعداد آن می باشد.

سفارش کاغذ سولفات در تورنگ چاپ :

کاغذ سولفات با قابلیت چاپ اختصاصی در فروشگاه تورنگ موجود بوده و به فروش می‌رسد. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت فروشگاهی تورنگ مراجعه نموده و با ما تماس بگیرید.

 

برای  جهت سفارش کاغذ سولفات  کلیک کنید و یا با شماره 02188507015 تماس بگیرید.

همین حالا سفارش دهید

  • ۰۰/۱۰/۰۹
  • چاپ و بسته بندی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی